Samstag, 4. August 2007

absolut geilste woche ever... :)

hallöchen :)
also i muas euch sega wocha 9 war afach hammermößig!
mentig war net würklich was bsundrigs. do hon mr halt am obat 2 reservierte tisch ket aber i hon nur 5 stund schaffa müassa.
dienstag isch am nomittag an bus ko. darum hon i kle länger schaffa müassa.... dürt hon mine schmerza agfanga. :D
mi knü hot kA was ket. hot uf all fäll sehr weh tua
guat am mittwoch hon i frei ka :) schö wars.
donnerstag hätt i zersch am 3 ko sölla. schlussendlich doch ersch am füfe. gschaffat hon i dürt glob bis halb zwölfe. also o ne so lang wia sölla hätt. aber war eig ganz lustig. und eig o ziemlich viel los.
am fritig bin i am nüne ko. jo hmm. ez muas i gad überlega. was war denn do? i glob nüt bsundrigs. han uf all fäll wiedr früher go dürfa. hehehe. voll super verwüscht mit am dianst. wär i am halb zwölfe ersch ko hätt i viel länger müassa.
und denna hüt (samstig) afach an hammer tag. agfanga hon i am zehne. denna hon i zersch amol a beerdigung eig alloa gmacht. getränke ufnia. bonniera. ahebringa. essa ahe bringa (zum glück alle s gliche ket. nur verschiedene beilagen) und jo denna halt luaga was sus no so isch. es isch voll super ganga ;) han voll viel komplimente kriagt vo da gäst. und mit 2 männer hon i jo die größte gaude ket. sie hon mr all in usschnitt gluagt (hmm... hot des bi mir an sinn? siaht ma ne so viel glob i ;) ) jo und denna honi natürlich mine blusa me zuagknöpft. hon se voll lacha müassa. denn hon se agfang disskutiera vo wo i denna am besta usluaga tei. s sitaprofil tei uf all fäll o passa hon se gmahnt :D
guat danoch hon mr für hüt obat hergrichtat. dürt war mr uf amol klar "also i ka sichr ne am sechse go wenn dia am halb sechse kohn..." jo währand am ufdecka isch nomol an bus ko. guat den schnell gmacht. eh super ganga. denna hot d carola go dürfa. und jo denna sind die ersta gäst ko vo dr goldana hochzit
i und d manuela getränka ufgno. ahe brocht und denna.... omg! dr geilste typ ever! i segs euch xD
uf amol hon i nur no zittert. d manuela hots natürlich glei checkt und denna isch as peinlichste überhaupt passiert. i zu dem tisch mit dem typ do ahe. lautr junge buaba und moatla. echt voll liab. und denna hon se mr helfa wella bim brotteller zemmrumma. najo... alle messer sind irgendwia am boda glandat... xD aber d teller waran wenigstens no uf mina hand. hon i mol voll laha müassa :) und ahn typ der mr o no gholfa hot (der war eig o echt hübsch fallt mr do i :D) war voll liab zu mir und hot mr wiedr gholfa.
guat wo denna s essa dana war und so hon mr no 12 reservierte lüt ket hina. do hon i am thomas no gholfa. denna im garta dussa no. jo isch alls super ganga. und denna halt witr bi dr hochzit.
denna isch dr gernot ko... er well num. ob i ne statt ehm witr maha künn. naja...
9 stund scho hintr mr ket. guat ok. o wurst. mahan mr witr.
schlussendlich hon i elfahalb stund gschaffat
afach nur hammer geil seg i eu
mir isch as so super ganga wia scho lang num
i han a gaude ket und i bin ez offiziell gernot sin süaßa schatz xD (hehehe. voll dr insider irgendwia :P)
jo und ez bin i daham. freu mi uf morn. uf min freia tag und gnüß no min obat.
wünsch euch was
han eu lieb
andi(midi)

ps: ajo der geile typ... hot a freundin xD aber es isch mr jo egal. zum aluaga war er jo trotzdem schö :P

Aktuelle Beiträge

playa de aro... it's...
so ja und als letschte "aktivität" in dena ferien...
andimidi - 21. Sep, 09:59
ça y est
jo und somit han o i mi 3 mönatiges praktikum...
andimidi - 2. Sep, 23:22
praktikum @ rankweil...
jo i han ez a paar fotos gmacht und dia kohn ez do...
andimidi - 27. Aug, 00:05
... du bist die einzige...
oooohh dankeschöön!! ;) hot mi voll gfreut!!...
-Jolly- - 24. Aug, 17:52
hallo mein schatz ich...
hei geburtstagskind! i was ne obs lesa kasch bzw würsch! aber...
andimidi - 23. Aug, 00:23

Zufallsbild

julie & hase isabell

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Suche

 

Status

Online seit 3804 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 21. Sep, 09:59

Credits

vi knallgrau GmbH

powered by Antville powered by Helma


xml version of this page

twoday.net AGB


Profil
Abmelden
Weblog abonnieren